MIN ÄLSKADE FAMILJ

Idag har det varit en mycket bra dag, jag har vaknat relativt sent, lagade lunch som jag aldrig åt åkte istället ner på Karl Johann och köpte på mig lite höst kläder. Efter någon timme ringde Ida och så gick jag och träffade Ida och Helena. Vi satt på friday's och fikade i någon timme eller två sen vandrade vi vidare hem till Helena, tog några rök på ballen, snakkade om allt och alla. Mycket mysiga och fina flickor, det kommer bli flera gånger!
Efter en timme efter jag träffade dom så kom vi fram till att Helenas pojkvän är frisör och ska gå wild 'n crazy med mitt hår om någon dag. Spännande! När klockan närmade sig sju traskade jag och Ida hemåt bara det att jag gick bara utan att tänka på vart jag var tills jag kom på att jag inte hittade. Det tog mig en halv timme att komma hem, men det kunde ha tagit 10 min. Bra kämpat Sandra!
När jag kommer hem blir det litt skitsnack med bästa vännen min (emmsapemmsagullerremsa) fint skrivet av mig. Poet!
Nej men ikväll har vi solat, lagat mat och det blev klyftpotatis i ugn med någon marinad av bbq och vitlök. Nice. Sen har vi börjat kolla på en ny serie som jag inte vet namnet på men bra var den! Höhö.

Nu har emmsapemmsagullerremsa (fett dryg) åkt till jobbet, så jag ska sova nu, klockan står ställd på 07.00!

Jag saknar hela min underbara familj. Dom är bäst i världen och ibland funderar jag verkligen varför jag lämnade alla och åkte till Norge. Jag vill verkligen vara i Norge, jag vill göra massa saker, och jag måste kunna göra det. Jag älskar inte dom mindre för att jag drar iväg. Jag skulle ha älskat mig mindre om jag inte gjorde det jag ville göra. Men skit samma, det jag ville få fram är att min familj kan ingen slå. Dom är bäst & jag älskar dom mest <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0