KALORIER SMAKAR BRA FÖR STUNDEN

Idag vaknade jag i panik, jag skulle med den t-bane som gick 08.07 och vaknade ca 08.05 och trodde jag skulle hinna. När jag knyter skorna för att kuta iväg så är klockan 08.06 och jag inser att jag faktiskt inte hinner. Jag ska börja 08.30 så har inte all tid i världen. När jag kommer ner på perrongen så är den tbanen inställd, tack för den! Så jag fick vänta på den som gick 08.22 och den var försenad men var tillslut på jobbet 08.45 och jag var först på jobb för alla blev sena pga trafiken.
Inte för att någon annan än jag brydde mig men segt var det. Skulle jobba till 15, men stod på mig till 17.10. Så jävla trött.

Väl hjemme så går jag och bästa E och solar, köper mat och jävla mye godis. Lagar pizza, gino, spiser oreois, dricker cola och kollat på the experiment, mye spännande film :)

Nu ligger vi som två döingar och spelar på våra telefoner. Hihi, mysigt.

Om exakt en vecka åker vi hjem till Sverige, hur braaaa? Fan vad jag saknar alla mina hjärtan. Ska krama sönder er!

Men nu må jag sova, ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0