GODMORGON VÄRLDEN VILKEN UNDERBAR DAG

Lite morgonstund i sängen innan man reser sig upp kan vara det bästa. Det är så varmt och skönt här under mitt täcke.

Idag ska jag hinna med att först dricka litt te, platta mitt hår, kolla på en bra serie för sen avsluta min dag på jobbet. Stänger idag, det känns som det var längesedan nu har öppnat så många dagar i rad.
Synd att man inte kan ändra storleken på texten, haha. Jag vill internetshoppa, jag vill tatuera mig, jag vill pierca mig, jag vill resa, jag vill så mycket så det finns inte. Det borde jag ha skrivit med en liten text. För jag borde vara glad över det jag har och älska det mer och mer. Men när man har det bra jämt blir det lite svårare att alltid vara nöjd. Jag ska bli bättre på det, mycket bättre!

Mitt mål för dagen; Att se allt som händer åt sen positiva sidan. Även om det suger.

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0