DATORN SER UT SOM ETT PUSSEL

Det är hemskt. Hemskt. Hemskt. Hemskt. Emmas finaste och mest älskade pryl har halvt dött idag. Jag snodde hennes dator för att kolla på new girl, hon kommer hem jätte glad och ska ta datorn för att ringa sin pappa på Skype för det är han födelsedag. Hon drar ut sladden från TVn till datorn, går rakt över laddarsladden och datorn BOOM ner i golvet. Det som är mest hemskt är att om jag inte hade tagit hennes dator hade den heller inte varit sönder nu. Jävla fan. Så från en så jävla bra dag till en jävligt obra kväll så att säga. Bajs eller bärs som man säger på norsk.

Nu kollar vi på 'the blind side' och Emma tycker att den suger. WHAT IS WRONG WITH YOU?! Den är så jävla bra, dock suger kvaliteten. Hackar och så.

Imorgon är vu lediga och då jävlar ska det tvättas kläder och sen får vi se vad som dagen har att erbjuda. En dag med bästa, aldrig fel!

Nu ska jag leta på en ny film och decka i soffan och vakna runt 7. (Då ska jag sova vidare i sängen till 12).

Vem bryr sig?! Haha, löjligt att man skriver ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0