SWEET 16

Det var 16 dagar sedan jag skrev, och vad har hänt sedan dess? Inte mycket. Men kanske kan klämma fram några få rader.

Jag var hemma med min älskade familj, min älskade pojkvän och mina fina vänner. Helt underbart var det. Ville helst inte lämna dom men samtidigt ville jag tillbaka till Norge. När jag sen kom tillbaka hade vår nya chef tagit över helt, allt är nu kaos på jobbet. Inget är som förr så får se hur länge jag blir kvar.. Sen annars har jag väl bara jobbat, träffat och umgåtts med fina vänner, haft brakfest med röda muggar, lärt mig bättre norska, min mobil har brunnit upp och jag har haft sönder min säng. Annars så händer det inte allt för mycket.

Idag har jag dock haft en helt underbar dag med min allra bästa, vi har gått på stan, kommit hem och gjort lyxmiddag, vi snackar lyx. Det är tisdag och vi bor i ett kollektiv. Alla äter nudlar, men inte vi inte! Sen har vi haft filmmys, efter ett tag gick vi på bio. Vi såg taken 2, asbraaa! Nu ligger vi framför datorerna och ska snart göra gino. LYX!!!

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0