JAG VET JAG ÄR FULLKOMLIGT VÄRDELÖS PÅ ATT BLOGGA

Jag ska ändra mig tills jag åker! Det har jag lovat mig själv, när jag är i Thailand ska min familj, mina vänner och min pojkvän kunna följa min resa utan att prata med mig varje dag. Jag kommer att skriva när det finns tid. Oh no! Jag kom på att eftersom jag aldrig skriver borde jag kanske börja med att skriva att jag faktiskt ska ut och resa i Asien. Vi kommer att besöka flera länder i Asien inte bara Thailand. Nu är Indonesien och Malaysia också bokat. Det här kommer bli storslaget. Den här resan kommer vi leva på resten av vårat liv. Att spendera 3 månader med sin bästa vän i paradiset kommer bli så nice. Jag kommer sakna alla här hemma, men samtidigt det är nu som man har tiden till sådant. Resa, se den vida världen. Jag dör av längtan till nästa år, vad väntas då?! Min vän, Emma måste få pris för modigaste och starkaste människan ever. Hon drar till London, flyttar dit lever livet utan planer. Fan vad underbart det är att vara ung må jag säga. Vi får hoppas på en förbättring på denna blogg! (jag måste bara se till att komma ihåg att jag har en blogg..) Nu ska jag sova, eller försöka sova bredvid Mr. Snark!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-01-15 @ 23:49:38
URL: http://olsene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0