EN GÅNG OM ÅRET KANSKE?

Det blir inte mycket skriva här för mig inte, min vardag här hemma i Svergie är liksom inte så intressant. Och i Thailand hade jag inte tid att skriva för vem vill sitta framför en dator där? Inte jag i alla fall.

Tänk att i sverige är allt så stressat, alla är konstant sura och bittra. Nej, om alla kunde vara som thailändarna. Glada och trevliga hela tiden. Det skulle alla må bättre av, så från och med är alla så? Eller.. Nej. Inte det, det är fullkomligt omöjligt. Hehe.

Igår fixade min tvilligsyster också kallad Emelie sushi åt mig, hon åkte till Uppsala och skrev under ett papper, så bad jag henne köpa sushi så gjorde hon det. En äkta syster! Men idag, ingen ledighet, ingen sushi. Åker till jobbet om några timmar, fast ska nog inte klaga heller har faktiskt varit ledig i en vecka snart. Inte så najs som det låter, för har varit sjuk.

Ge mig bara sommar nu så det nästan blir som Thailand. Snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0