Just ja, jag har ju en blogg

Nu hade jag glomt bort min blogg igen, men det ar ju for att jag har mycket for mig. Jag ar ju pa lang resa i Thailand med min basta van Emelie.
Nu nar vadret inte vill vara med oss kan jag sitta har och skriova medan jag hor regnet. Vissa kanske tycker det later mysigt, men hell no! Jag vill ligga pa stranden, har inte gjort det pa over en vecka. Det bara regnar, regnar och regnar!
Senare nagongang kommer kanske en bildbomb, kanske en textbomb. Men just nu kanner jag for en massage, eller nagot liknande nar det askar, blixtrar och sporegnar. Det ar hemskt.
Jag kommer ju fan komma hem fet och blek! Usch. Nej, vart ligger gymmet nagonstans nu da??
Hors senare. Maste trana och sen en massage pa det. Later bra. Men inte perfekt, for perfekt hade det varit om det var soligt. Jag gillar sol.. Nej, jag ALSKAR ju sol! :(
XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0