♥ Dag 11 – Mina syskon.

Mina syskon är det bästa jag har, det finaste jag har och det som jag är mest stolt över! Dom gör mig glad, ledsen, överlycklig och ger mig kärlek. Jag kunde inte önskat mig bättre än den familj jag faktiskt har. Jag har världens bästa föräldrar och syskon. Att jag drog vinnst lotten är helt amazing! ♥

Min älsta syster är min halv syster, för det är bara pappas dotter. Hon är 32 år och bor i Gävle på sin takvåning med sin karl Eddie och sina två underbara barn Ronja och Kian. Jag har inte träffat Malin, min syster så mycket som jag kanske behövt. Det har varit endel problem hit och dit. Men varje gång jag hör från henne eller ser henne blir jag lika glad för det. Jag är moster åt väldens finaste små knattar! Malin är en fin människa. Fast jag inte ser henne så ofta vet jag att hon faktiskt är min syster och att jag älskar henne.



Min andra storasyster Sofia är 22 år och bor i ihop med sin sambo Mikael i ett hus i Söderfors. Dom har varit förlovade i måååånga år och varit tillsammans ännu fler. Wilma heter deras hund, hon kan vara den sötaste och drygaste ever! Sofia har alltid varit mig närma, hon har alltid fått mig att må bra och tänka rätt. Det har alltid gått så bra att prata med henne för hon förstår mig precis på det viset jag vill att hon ska. Det viset jag behöver henne på. Hon är lika mycket bästa vän som storasyster. Jag älskar att umgås och vara med henne. Dock blir det inte så ofta för vi jobbar så olika och jag är nästan aldrig hemma. Men hon vet och jag vet att bättre syster eller vän kan man inte få! Jag älskar henne och kommer alltid göra det. Hon är världens bästa syster!!



Min lilla lillebror som inte är så liten längre, Simon också kallad. Han har precis flyttat ifrån oss över sommaren för att bo med sin pojkvän i Göteborg och jobba där över sommaren. Jag är så stolt över Simon att han äntligen har hittat rätt och funnit sin kärlek Jonatan. Han gör Simon på bättre humör, får honom att förstå livets mening. Jonatan är nog andra jag. Förr var jag alltid den som var med Simon, den som pratade och kramades. Nu har han tagit över. Nog för att det kanske var det bästa för min älskade bror men han känns inte så stor som han faktiskt är. Han är ju min lillebror då ska han fortfarande vara tio år. Men icke sa nicke.. Jag är glad att jag har en sådan fin lillebror. Han är fin på alla sätt! Till och med när han går mig riktigt på nerverna, så jag lätt skulle kunna låsa in honom i ett par dagar. Men det är bara syskon kärlek! Jag älskar honom och det är världens bästa bror.



Som ni kanske har förstått har jag världens bästa syskon och jag skulle aldrig klara mig utan dom. ALDRIG! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0