♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

Jag har faktiskt inte visat mig bland folk idag så jag har bara haft pyjamas på mig. Har inte hunnit byta om ännu, så jag glider runt i ett par gråa jättestora pyjamas byxor, ett stort grått linne med tusentals döskallar på och en grå/rosa stickad tröja.
Låter det inte skönt? Det är det i alla fall, har ingen kamera här så kan tyvärr inte visa min mys outfit. Men en annan dag kan jag npg ta en bild!

Så idag fick det bli en mys dag. Med myskläder och One Tree Hill.
Jag får nog behålla kläderna på till jag ska sova igen, vilket jag lär göra snart. Jag ska upp vid 3 på natten för att jobba. Det suger rätt mycket! Jag har lovat att åka och kolla på Joels match, så det betyder att jag inte är hemma fören 22 typ. Hinner i alla fall sova ett tag.. Pjuhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0