BLOGGEN ÄR INTE DÖD

Det här såg inte bra ut alltså! Har jag glömt bort min blogg helt och hållet, eller skiter jag i den? Det är egentligen den stora frågan..

Jag kan inte komma på vad jag ska skriva om, för min vardag ser precis likadan ut. Jag jobbar i princip varje dag. Jag umgås med vänner, är hemma med familjen (vilket är föööör sällan!) shoppar, festar och mer jobb och fest!
Men jag jobbar på det, att komma på något intressant och skriva om alltså. Förslag?

Om två dagar händer något helt underbart! Jag kan nästan inte vänta med att berätta, men jag gör det ändå! Så underbart! Yummie!

Listan som jag håller på med går det inte så bra med, men som sagt. Jag kämpar för att komma ihåg min blogg. Haha! Kan ändå inte förstå att det är så många som läser den varje dag? Jag skriver ju inget. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0