TJUGOTRE ♥

'THAILANDOOO THAILANDOO, AMIGOS ADIOS, ADIOS!'

Om exakt 23 dagar sitter jag på ett flyg till Thailand med min bästa vän Emelie Lindsten. Bara känslan att det är tre veckor kvar är sinnessjuk. Det är nästan FÖÖR snart. Det pirrar i kroppen, jag blir stressad! Jag måste förnya mitt pass, vaccinera mig och fixa nytt bankkort. Hur sjutton ska jag hinna med allt när jag jobbar 24/7? Inte så lätt nej.

Så om det sitter någon liten tomte och undrar varför jag inte har skrivit i min blogg på tusen år, är det för att det händer lite mycket nu. Jag måste fixa allt, och jag jobbar jämt. Det är nog bara så att bloggen fick lång vila. Men snart ska jag sätta i gång, när jag är i Thailand kan jag skriva om mina dagar och lägga pp bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0