FULL FART

Inte är det full fart i bloggen, för här har det varit dammigt en vecka nu. Haha. Men det är mycket som händer just nu med jobb och flytt hit och dit. Ni vet, jag börjar bli vuxen. Haha!

Jag jobbar kvar på McDonalds ett tag fram över, sedan har jag andra planer. Planer som ingen vet om ännu. Men men.

Jag lever just nu i förkylning, som vägrar att ge sig. Annars funkar det väl..

Imorgon ska jag få träffa min finaste vän Emelie, då ska det hända mycket som förövrigt är hemligt, vad hemlig jag känner mig. Haha. Jag har inte träffat min älkade vän på så många dagar, nu saknar jag henne för mycket! Emlan ♥ Mig. Jag ♥ Dig. Du ♥ Mig. Vi ♥ Varandra. Bästa Emelie som alltid finns där som ingen annan, du som stöttar och förstår inte är det konstigt hur mycket jag älskar dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0