PICKNICK ♥

Min helg har varit fantastisk. Det började med ett födelsedags firande i Fredags. Min lilla lillebror ble 17 år, firade honom till 2 på natten, då fick de vara nog. Haha!
Sen på Lördagen vaknade jag upp brevid en söt liten Joel, vi åt massa frukost och åkte vidare till Östervåla där jag och Emelie köpte Tre Apor. Vi sminkade oss och fixade, sen blev det stress iväg till bussen för vi skulle in till Uppsala och se på bio. Det blev I himlen finns inga känslor. Vi satt och åt mat inne på bion och sen surt och blandat. Otroligt. Filmen var jätte mysig, och vi hade kanske dom härligaste killarna framför oss. Vilket skratt. Haha. Jag och Emelie ville kanske se alla filmer som visades på reklamen. Oups.
Efter filmen tog vi taxi hem till Erik, där det var lite folk. Om dom inte stod och duschade när alla såg på spydde de ned sängen. Mums. Haha, men det var roligt för det. Sen blev det BJ. Fullt ös hela kvällen ungefär.
Igår mådde vi som vi förtjänade, haha! Kebabtallrik, långpromenad, tv, prat, köttbullar och pasta, facebook, åh fy och cola. Kanske var en förkortning från igår.

Nu sitter jag hel ensam hemma hos Joel och väntar på att Emelie ska komma hem så vi kan ha picknick. Hur mysigt är inte det i det här fina höstvädret? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0