OSLO BABY

Ja, de senaste dagarna har jag varit i Norge, Oslo. Där rullade allt på ganska bra, jobb hit och jobb dit. Men nu är jag hemma och har varit de någon dag. I fredags var det bara en lugn dag med familjen, lördagen tillbringade jag i Gävle med familjen. Det blev bowling och bio med dom. Kom hem sent på kvällen och då var man chafför åt Sofia och hennes kompisar. Hehe. Men jag hade en jätte mysig lördag i alla fall!
Får se om det dyker upp några bilder från igår, men det skulle jag väl tro att det gör.

Idag har jag hjälpt till hemma hela dagen, sett den äckligaste spindeln i mitt liv. Skit stor, svart med röda mönster. Skit läskig. FY!

Nej, nu ska jag fortsätta att vara duktig här hemma, ska storstäda mitt rum.


Steffy hoppas du har det bra där uppe! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0