Keso = Spyor

Igår vaknade jag allt för sent, nämnligen halv 12. Det var för att Joel kom till mig och väckte mig. Hur söt är inte han som tar ledigt för att få träffa mig? Vi kollade på film, lagade mat, hade mysigt och sen åkte vi till Östervåla för att han skulle träna och jag tog mig en långpromenad med Emelie. Vi gick kanske över en mil. Tiden gick så fort för vi har alltid så mycket att prata om. Sedan gick vi förbi Konsum för att köpa Avokado och Keso. Jag hatade Keso men ville lära mig att äta det. Men fy! Det känns som spyor! Haha.
Sen kom Joel och hämtade upp mig efter hans träning, då blev det bara en lugn mys-kväll.
Idag, nyss åkte han iväg till jobbet och jag kände för att gå upp tidigt så nu blir det film. Joel pekade ut någon film som skulle vara bra, får se vad jag tycker!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0