I DO LOVE NORWAY

Skriver ungefär en gång i veckan. Kompis, det går bra nu. Då kan man ju undra varför det ser ut så? Jo, jag har nämnligen varit lite upptagen sedan jag slutade skolan och gick ut i arbetslivet. Då menar jag gick ut i arbetslivet, mitt liv bestod endast av arbete. Nu har jag varit fri från mitt jobb i en vecka och jag saknar de små knattarna på McDonalds redan. Men istället för att jobba i Sverige på McDonalds utvecklar jag mig själv till ett 5 stjärnigt hotell i Norge. Inte så dåligt. Jag är tillbaka till Sverige nu för tillfället, men snart åker jag till underbara Norge igen med min bästa vän Emelie Lindsten.
Vi kommer att ha en förtjusande tid i Norge. Jag gör inget annat än längtar till mitt första arbetspass.

Nu ska jag inte sitta här och dega när jag kan mysa med min familj. Det serveras vitchoklads pannacotta med jordgubbar. Kan man annat än att säga nej? Absolut inte om du frågar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0