HOCKEY

Det har varit en lugn helg för mig. Har varit hemma fredag och lördag. Välbehövligt. Det har blivit mycket film, gottis, prat, körning, shoppning med mera. Joel kom även igår kväll och kollade på film med mig och min familj. Mysigt. Sedan gick vi upp tidigt nu imorse för att han skulle iväg på hockeymatch. Så vid 13.00 ska jag befinna mig i en iskall ishall och kolla på en hel hockey match. Får se om jag lever efter åt. Min syster har snott min varma jacka så jag får frysa ihjäl i en tunn kall. Inte så skönt.

Ikväll kanske det blir lite träning och någon film. Men inte något planerat. Och nu? Vad ska jag hitta på i en timme innan matchen börjar? Hmm..

Lycka till på matchen killar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0