HISS ELLER DISS?

Jag underar en sak.. Hur står alla människor ut med att umgås med folk som är så otroligt själviska? Eller de som tror sig vara självsäkra/självkära. Jag får hanskas med en sådan dag in och dag ut. Han gör mig så fruktansvärt besviken minst en gång om dagen, han gör mig ofta ledsen och upprörd, men mest irriterad. Det ända han gör och säger kretsar krig honom. Allt handlar bara om honom, honom och honom. Det börjar bli drygt nu. Det är såklart min lillebror Simon Olsen jag talar om. Vem annars?

Jag tänker inte ta något exempel på hur han är. Men ni kanske vet någon som är extremt ego. Så ego så den personen själv kallar sig ego. Så är han. Jag läste på han blogg och fann det här inlägget;


HUGH EGO (Rubrik)

mamma: I love you
jag: I love me too!

hahah!

Jag vet inte vad jag ska kalla detta, men det är då inte normalt. Frågan är om det är falskt eller sant? Låtsas han, eller är han sig själv? Hur som helst, han är ett hopplöst fall som jag har gett upp efter det han gjort mot mig..

Så vad tycker alla egentligen om de som är ego? Att de är modiga för att de "vågar" vara sig själva (fast oftast lurar de andra för att slippa visa sitt riktiga jag) eller tycker ni att det bara är jobbigt för att de tar upp all plats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0