FAN KOM TILLBAKA

Var det någon som levde livet på riktigt så var det fan du! Du gjorde precis det du kände för. Allt som du ville göra gjorde du, du sket i vad alla tyckte. Du var så speciell och konstig det var det jag älskade med dig Stephany.
Vad ska jag göra nu då? Jag behöver din hjälp, men hur högt jag än ropar på dig får jag inga svar. Om du bara kunde komma tillbaka så jag fick krama om dig.

Jag är egentligen hela jävla tom. Jag vet inte vad jag ska tänka, hur jag än gör så kommer du inte tillbaka. Men jag är så glad över att jag fick vara din vän. Det värmer att tänka på våra knäppa och härliga stunder. Tiara, nitar och converse. Det spelar ingen roll vad andra tyckte om vad du blandade för stilar. För om du ville göra så, gjorde du så!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0