MINNE SOM EN GULDFISK?

Jag la den på ett ställe för att komma ihåg vart jag lagt den, men vart fan är den?
Helt otroligt, förra sommaren gick min mobil sönder på hultsfred festivalen, jag lät minneskortet sitta i mobilen för att inte tappa bort det. Hade tusentals bilder, bland annat från just hultan. Men sen kom jag på att jag skulle slänga mobilen, och därför tog jag ut minneskortet. Jag minns att jag la det på ett ställe för att minnas vart jag lagt det, men vet ni vad? Jag minns för i helvete inte! Och vet ni vad det värsta är? Mobilen är kvar, jag har inte ens slängt den. Kul, nu har jag en trasig jävla mobil utan minneskort.
BRA SANDRA! BRA GJORT!

Imorse gick jag upp innan 08.00 för att städa. Så sagt och gjort, 09.00 var jag klar. Det var skinande rent, men då kom jag ju på att jag skulle ha ett minneskort någonstans. Och det var verkligen svårt att hitta så jag rev ut allt från min skrubb, allt från alla garderober, hyllor och byråer. Vill ni veta hur det ser ut? Första tanken är. WOOOOOOOOW, har det slagit ned en bomb här?! Sen, nej.. Det är skrotsamlar Sandra som aldrig slänger saker. Därför är det 2 meter hög skrot på HELA sandras golv! Helt seriöst, jag måste lära mig släga saker, jag har aldrig slängt en pryl! Men nu börjar jag fatta hur det egenliten står till eftersom man inte ser mitt golv, för det är täckt med en jävla massa saker. Fan.

Just nu skulle jag behöva min Stephany här! Hon som alltid ville ha mina saker men jag sa nej. HUR DUM FÅR MAN VARA? Kom tillbaka. Du ska få allt jag äger och har! Allt, allt... ALLT!
- Steph: "Sandra, kan inte jag få den här av dig?"
- Jag: "Nej, jag vet inte.. Det är ju ett minne jag har.."
Vem fan bryr sig om en gammal prydnad eller ett foto, eller kanske ett klädesplagg. Jag kan tänka mig att jag tyckte det var fult, men vågade inte radera nått som hade betytt. Men nu är du borta, jag vill inte radera dig. Kommer aldrig göra det heller! FAN FAN FAN! Kom hit och hjälp mig slänga alla mina saker.. Älskade Stephany! ♥



Hur som, det är inte lätt att sköta en blogg har jag märkt. Jag har väldigt lätt för mig att glömma bort den. Men ska försöka lägga det på minnet, att jag faktiskt har en blogg alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0