Nyss när jag satt och skrev om min ängel så blev det låten "True Colors" på Spotify. Varför är du inte här? Det var inte meningen att du skulle försvinna, det var bara ett stort misstag! Kom och krama mig..

Jag vill säga att vi ses snart, för jag vill träffa dig.. Men snart går inte. Snart är för snart. Men stanna där du är så ses vi. Vi ska ses min ängel, men inte snart. Det är ett tag kvar.. Du är med mig hela tiden, i mitt huvud.. Men jag vill ha dig här. Du skulle få vara hur dryg du än ville, fråga alla jobbiga frågor, du vet sånna frågor bara du ställde och jag ville nästan slå dig för du var så jobbig ibland. Men om du skulle komma skulle jag bara krama dig och vara glad, svara på alla pain frågor och allt du ville.
Jennifer och Niina är dom starkaste just nu. Hoppas du är med dom varje dag. Och hoppas du har det bra. Vad vet jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0