AV, PÅ, PÅ, AV?

Ja, hur som helst är det svårt att blogga när man inte är hemma. Nu har jag inte varit hemma på mer än en vecka och veckan innan det vet jag inte om jag var hemma särskillt mycket. Har bosatt mig hos Joel och Emelie.
Jag känner kanske inte för att berätta vad jag har gjort den senaste tiden. Det tar 100 år. Men kan ta de lite kort.

Den senaste tiden har bestått av Emelie, Joel, Kärleksbråk, Bråk, Skratt, Gråt, Mera skratt, skratt och skratt, Fest, Jobb, Loppis, Mat och Träning.
Kanske en kort och tråkig förklaring. Men vad fan!

Min helg var i alla fall bra, eller? Jo det var den.
I fredags jobbade jag, sen var jag hos Emelie och hade myskväll.
Sedan i lördags blev det loppis, jobb och utgång. Mycket på en dag, men så det ska vara.
Vi åkte in till Uppsala så vi var där till 23, fortsatte våran förpärla med Hannah i en park. Haha. Bacardi Razz. Fyfan! Sedan gick vi vidare och träffa alla andra på Platina. Kvällen blev lyckad och jag är mycket nöjd.
Vi tog en taxi ut till Skäggesta (?) Där möttes vi av härliga läten, haha! Men natten fortsatte vara rolig där.
Söndagen.. Ja, vilken dag! Åkte i ett flak till stan, när vi kom fram skulle vi äta, men oups mitt kort var borta och min telefon var sönder. Hur lyckas man? Men hur som vi åt och sen tog jag tåget till Gävle till min syster som precis fått ett andra barn. Nu är jag moster åt Ronja och Kian. Underbara barn ♥ Längtar tills jag kommer dit nästa gång!

Idag. Vad händer denna dag? Kanske sitta här och slöa hela dagen, eller ska jag ta mig en spring runda kanske städa huset? Nej, nu vet jag inte alls. Vi tar det som det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0