Valborgshelgen '10

Jag har inte suttit vid datorn nu i helgen för jag har ju firat valborg. I fredags åkte jag in till stan med Emma och Jennifer och där mötte vi upp Jenny och gänget. Vi satt på bryggan i statsparken på precis samma plats som förra året, awsome! Där blev det picknick, champange, jordgubbar, kladdkaka, kex och chokladbollar. Vi hade så trevligt. Satt där några timmar sedan vandrade vi vidare till slottsbacken och satt där några timmar, sendan tillbaka till statsparken och sedan max och åkte hem runt halv 4. Dagen var fantastisk.












När vi sedan kom hem till mig fixade vi oss på nytt och sedan grillade och förfestade innan det blev möbeln i Tierp. Det var roligt dock slutade det 01.00 vilket jag tycker är väldigt tidigt. Men mamma kom och hämtade oss (mig, Emma och Jennifer) vid 2 tiden. Dagen efter det, alltså igår så var vi hos mig. Kollade på filmer och åt en MASSA onyttigheter. Klockan blev 21.00 och vi kom på att vi ville på fest så vi fick panik för bussen gick halv tio så det fick bli en snabbfixning. Vi stannade i Tierp hela natten. Vi hade kul på festen och det var ett jäkla drag med gitarr spel, sång, dans och spel. Klockan 4 gick vi ifrån festen och väntade på bussen som gick 09.00. Klockan blev 5 och jag frös som en naken mus. Om nu dom fryser vet jag inte men det var fruktansvärt kallt! Det kom en man och ställde sig vid busshållsplatsen och vi trodde han var totally dum som skulle stå där och vänta till nio. Så vi gick och kollade på tidtabellen då gick det en buss 5.15 till Emma. Vi hoppade av glädje men bara det att när vi väl kom till Läby är det lite mer än 5 km att gå. Så vi fick oss en morgonpromenad och jag var nära på att frysa ihjäl.. Och jag driver inte. Det var fantastiskt kallt. Tycker jag. När vi väl var hemma gick jag till sängs på dirr. Emma min älskling värmde vetekudden så jag skulle bli varm. Jag har sådan tur som har en allra bäääästa vän. Sedan åkte Jag och Jennifer hem 15.40 idag.

Detta är min helg i en kort sammanfattning. Mycket har hänt på en sådan liten stund alltså. Det är underbart.

Just ja, vi har beställt studentkryssnings biljetter också. Jag gjorde det fast jag inte hade pengar, bra gjort! He he.

Mer bilder kanske dyker upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0