Skolhelvete

Nu känns det väldigt ovärt att ens sitta och skriva här i bloggen alltså. Har knappt något att skriva om, känns som jag mest lastar av allt skit i bloggen och bara skriver av mig några få dagar i veckan. Glömmer bort att skriva, varför har jag ens blogg ens?
Det är inte så roligt att skriva ens en gång, det tar mest en jävla massa tid bara. Vilket är onödigt. Egentligen borde jag sitta och göra mina läxor nu istället. Alla betyg sätts idag och vilket betyder att jag borde plugga och lämna in allt. Hur mycket ork finns det över till det? NADA.

Snart är skolan över, det kan man säga är både bu och bä. Jag hatar skolan, prov, läxor och allt det där. Men fan, jag vill gå kvar. Det är läskigt att sluta men så jävla skönt. Ett halvår till hade varit perfekt. Eller några månader i alla fall. Jag vet att ingen fattar vad jag menar men, det tar jag. Kanske lika bra att inte skriva mer om det här. 

Hur som, min chef ringde nyss. Jag har aldrig pratat med henne, men hur som allt rullar på och hon verkar trevlig. Vilket är något bra i alla fall.



Nu har jag kanske skrivit av mig för den här dagen, får jag hoppas. Kanske kommer ett litet inlägg ikväll, hehe. Man vet aldrig hur det blir.
Men om jag ska hinna lämna in allt idag måste jag nog sätta fart och ha så jävla roligt med pluggandet. WIHOO! Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0