Och allt bara tar slut?

Första bilden jag knäppte här på GUC.
Söta tjejer som går första året på GUC.
Ettan...
En gullig Marcus från ettan!
Och även en Tommy. Ha ha!
Snygga B-rudar i första ring!
Älsklings Emma var lika söt för tre år sedan!
När vi sedan började i tvån färgade jag håret. (Jag älskar det!)
Rätt ovanlig pose på Emma. Eller?
Jag och bästis i tvån.
Jag och Jenny bildar mycket fina gråt bilder må jag säga.
Cool tjej som precis börjat trean!
Insida/Utsida
En massa tok med Jennifer i trean.
Fan vad tiden går fort. Ena sekunden har jag slutat nian (FAN vad jag saknar den tiden i nian!) och andra sekunden tar jag studenten. Det här är läskigt. Varför springer tiden iväg för?
Om en timme så börjar psykologin som jag, Johanna och Jennifer har suttit och väntat på i tre timmar. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0