Wild world

Sitter nu hos Joel, är mätt och belåten efter middagen. Nu blir det lite plugg från bådas sida, sedan blir det film. New Moon. Hehe. Dock är det inte på bio = inte lika kul, men det får duga. Jag vill också se den, har inte hängt med riktigt så har missat att kolla på den.

Nu när jag ändå tänker på filmer kan jag tala om att jag är kär i serien Skins. Det är dock en B-serie men jag tar totally fastnat för den. Den är så wow, totally, amazing. He he. Nu är det bara Emma som fattar vad jag menar, men den är grym! Okej?!

Vad händer övrigt ikväll? Ja. Inte något speciellt mycket troligtvis. Vara med Joel och mysa framför några filmer/serier. Jag tackar inte nej till det för det är alltid lika mysigt.

Så nu ska jag kolla hur det går för honom, han sitter liksom redan och pluggar den jäveln. He he.

Kommentarer
Postat av: Miss E

jag är lite arg för du kollar på den med joel istället för mig...

2010-01-12 @ 21:48:29
URL: http://emmaolsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är lite arg för du kollar på den med joel istället för mig...

2010-01-12 @ 21:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0