VIP och Kalas

God förmiddag/eftermiddag (vet inte vad man säger) alla läsare.

Idag tänkte jag köra på ett fullspäckat schema. Jag har slängt ut julen med mamma, suttit och njutit av bra musik och nu blir det träning. Dagen forsätter med utgång ikväll med 5 tjejer. Klockan halv sju går bussen här i från och blir väl lite förfest i Uppsala.

Igår åt jag, Emma, Jenny, Sandra, Annie och Matilda på Koh Phangan i Uppsala. Det var en utsökt middag, dit ska jag verkligen gå fler gånger. Mycket mysigt ställe. Jag rekomenderar det verkligen.

Sandra gånger två.


Taket.


En söt Annie.

Bilderna har jag tagit av min käre vän Hündin. (Jenny S)

Nu ska jag träna. Men jag hoppas alla får en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0