The Funeral - Band of Horses

Sitter och spelar lite låtar på Spotify medan mamma fixar i köket. Snart blir det film för våran del. Har dock inte valt film, men om mamma får bestämma blir det någon action film skulle jag kunna tro. He he.

Jag ska färga håret i någon ljusbrun hårfärg och det bästa är att jag verkligen har hittat en perfekt färg. Hoppas frisören gör mig lika glad som jag hoppas. He he. Jag måste klippa mig också. Alltså mer än en cm, jag kommer stor böla. Visst, det är bara lite hår men det är också mitt hår som jag vill ha kvar. Jag vill inte ha kort hår. Buhu. Jag hatar att man måste klippa sig. Jag vill inte. Men jag måste.

Imorgon ska jag hem till Emelie (= hon är frisör och MÅSTE hjälpa mig. Hon kan sin grej liksom, så henne kan jag få bra tips av.) Jag hinner umgås med henne i många timmar. Slutar 11.45 så är där någon timme senare och blir väl hämtad sent på kvällen. Det var så längesedan jag träffade henne. Min Emly. Pusselbiten.



Nej, nu ska jag nog gå och bädda ned mig under filten med lite tea. Hur mysigt är inte det då?


Kommentarer
Postat av: johanni

aha. ja skaffa det du. annars har ju vi ett som du kan få låna? ba intalera det lixom. :) men om ni har vista så funkar det inte så bra.. har ju det på min dator. men det funkar skit. så kör på picnik. haha :D<3

2010-01-14 @ 10:31:39
URL: http://hijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0