Svårt val

Varit vaken i 2 och 1 halv timme. Känner mig mycket bättre idag, vilket är jäkla bra. Idag ska jag nämnligen plugga hela dagen. Jag måste för att jag missade hela dagen igår, har jag sagt att jag hatar att vara sjuk? Om inte annat skrev jag det just.

Tänkte att min religions uppgift skulle bli någorlunda klar idag men.. Det kan liksom inte bli så för jag fattar ingenting av det som står. Jag har ingen aning om vad jag ska göra och om jag gör fel köttar min lärare mig. Så det gäller nästan att göra rätt från början, synd bara att hon inte kan svara på mina mail.

Nog om det, jag har suttit denna morgon och försökt list ut vilket färg jag vill ha på mitt hår. Blond, mörk blond, ljus brun, brun? Jag har ingen aning. Men har några favoriter som jag skulle kunna tänka mig ha som hårfärg. Skulle dock inte skada med lite hjälp här. Vad tycker du passar mig bäst?




Kommentarer
Postat av: J to the e to the n to the n to the y.

Två eller tre Hündin!

2010-01-31 @ 13:52:07
URL: http://nochebuena.blogg.se/
Postat av: Simon Olsen

nejmen är det inte självaste ashley tisdale på 2:an. Vilken heting! ;) puss

2010-02-24 @ 01:00:39
URL: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0