Snabba cash

Nu har jag suttit och skrivit lite på Religions uppsatsen. Gjorde en framsida och skrev inledningen och kollat upp några källor. Visst det är inte så mycket, men det är en mycket bra början. Mailade iväg ett mail till min lärare också.

För 1 vecka sedan stog jag vid kopiatorn och kopierade ca 50 sidor om Kristendom och Hinduism, och nu efter jag tänkt vad jag vill skriva om är det inte alls Kristendom och Hinduism jag vill jämföra. Så nu har jag kopierat alla papper i onödan för jag har bytt religioner att jämföra. Men detta kommer nog gå vägen, får jag hoppas på.

Nu när jag varit så duktig ska jag gå och kolla på film med mamma. Det blir nog I taket lyser stjärnorna, för hon har nämnligen inte sett den ännu och jag tycker att det är på tiden att hon gör det. Här om dagen kollade vi på Transformers två och det kan ha varit det värsta både jag och mamma sett. Den var totally värdelöst!

Jag vill gå på bio i veckan. Hoppas mina kära vänner också vill det. Snabba cash skulle inte vara helt fel om jag fick bestämma. Så jag ska nog försöka tvinga med några vänner för att se den. Den verkar toppen. Eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0