Paradise Hotel på Kalas

Igår blev det utgång för hela slanten måste jag få be och tala om.

Skoldagen gick fort och jag åkte ned på stan med Emma. Köpte en jacka, sedan kom Jen då åkte vi vidare till Bellsing och förkrökade. Det blev tequila efter tequila. Drinkar efter drinkar. Sedan när vi väl är på plats så bjuder Kalas på middag, mycket gott och trevligt. Köpte oss dricka. Sedan lite senare började festen kan man säga. He he. Det var jag, Emma, Annie, Jen, Jenny och Bella som dansade loss med Paradise Hotel killarna. Eller? Ha ha.

Det var en underbart rolig kväll. Jag tror vi blev lagom dragna till kvällens slut bara. He he. Halv 2 åkte vi till Bella's för att sova. Men först blev det nattfika.

Nu är jag hemma. Ska sätta igång med att plugga lite tänkte jag. Så jag är klar med allt tills nästa vecka, då jag ska ut på praktik vecka sex.

(Bilder rullar in om ett tag.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0