LISTA

1. Hur gammal är du om fem år? 23 år gammal.

2. Vem var den sista du träffade? Mamma.

3. Hur lång är du? Jag var 1.73 men har krymt (helt sjukt!)

4. Vilken var den senaste film du sett? Bangkok dangerous.

5. Vem ringde du senast? Sofia.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "okej ingenting." Till Joel.

7. Vad är dagens planer? Kolla på film med mamma, sen träna och duscha sen sova.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på när/var/hur/vem.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De är gifta.

10. När såg du senast din mamma? Kvart över 6 kanske klockan var?

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna.

12. När vaknade du idag? Vaknade lite hela tiden i morse, men gick upp kl 11.50!

13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Ser katter ute hela tiden, så det betyder väl att jag hittar dem?

14. Vilken är din favoritplats? Just nu vill jag bort. Jag vill ha varmt! Och bara vara med min bästa!

15. Vilken plats föredrar du minst? Där stämningen inte känns helt okej.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Sverige eller ute på språng någonstanns i världen.

17. Vad skrämde dig som barn? Mörker eller där man kände sig allmänt otrygg.

18. Vem fick dig att skratta senast? Minns inte vad den heter men det var igår morse.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag antar det?

20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda två.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, oftast.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Sex.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, någon enstaka gång.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på årstid, väder och vart man är någonstanns.

26. Är du social? Beror på humör och med vilka man är.

27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bli överlycklig!

29. Tycker du om kinamat? I love it!

30. Tycker du om kaffe? I måttlig mångd.

31. Vad dricker du till frukost? Te, vatten, mjölk eller juice.

32. Sover du på någon särskild sida? Höger eller i mitten.

33. Kan du spela poker? Nope.

34. Tycker du om att mysa? Jag älskar det.

35. Är du en beroendemänniska? Det vet jag inte?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.

37. Vill du ha barn? Det vill jag säkert.

38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.

40. Föredrar du havet eller en pool? Båda.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, nöje.

42. Äger du dyra smycken? Ja.

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Varm choklad.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Det är flera som kan få mig att skratta.

46. Välj ett ärr på din kropp? De största. På mina knän. Har aldrig sett så stora på någon. Hemska ärr!

47. Vad har du för ringsignal? Dead by Aprl - Losing you

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja.

49. Flirtar du mycket? He he. Nej.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har inte någon profilbild, men den i headern togs hos Lisa.

51. Kan du byta olja på bilen? Ja.

52. Har du fått fortkörningsböter? Har inte körkort.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Vet ej.

54. Läser du dagstidningen? Ibland.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Tror inte det?

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM tror jag.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet inte.

59. När var du i kyrkan senast? Lucia.

60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lust.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har haft det great! dudå gull? <3

2010-01-04 @ 00:10:08
URL: http://johannaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0