Johan Falk

Nu idag har jag gjort allt efter min planering. Det är otroligt. Jag brukar alltid planera och skita i det tråkiga. Men inte var det så idag inte. Jag pluggade, kollade runt på frisyrer/hårfärger, grillade, tränade och fixade bloggen. Bra gjort Sandra. He he.

Fast jag hade mina planer hann jag med annat också. Klockanhalv 9 hade jag tränat klart och då hoppade jag in i duschen direkt och sedan ner till TV:n som visade Johan Falk. Jag hade aldrig sett det innan, men dock hört at det skulle vara bra och jag håller med. Det var mycket bra.

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Tänkte gå upp vid halv 8 och träna sedan vid halv 10 ska jag till Emma. Då blir det en pluggdag såhär innan skolstarten. Kanske hinner med lite skins också. He he.

Godnatt, hoppas alla haft en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0