Crazier

Hemma från en lång dag i skolan. Att dagarna känns längre när man inte är på topp. Det är verkligen så, om allt går bra, man mår bra och det är glädje runt sig går dagarna mycket snabbare. Men om det är en seg dag, man känner sig inte motiverad till något och det kanske är något som har hänt. Eller bara att man är "det". Så går dagarna mycket segare. Idag har det varit en seg dag, dock har jag en anledning. Allt rullade på men har något som ligger i vägen. Inte så kul.

När jag kom hem så tänkte jag åka ned på träning, men jag kollade på klockan. Och träningen hade hållt på i 15 minuter så jag bestämmde mig för att plugga istället. Jag borde självklart åkt ned på träning, men jobbigt att komma sent så det får bli på onsdag eller så.

Jag har skrivit ned allt jag måste göra inom skolan snarast. Det är 13 arbeten. När det första är avslutat och klart kommer det självklart upp något nytt. APU om 3 veckor och jag måste göra allt innan. Det känns inte så lovade. Men nu kanske det är dags att börja bocka av lite. Så jag tar några timmar framför böckerna, sedan får det bli myskväll med mamma, en bra film och då kanske allt känns bättre.

Team Rocket är bra. Men då måste det vara Team Rocket (eller Kiss camp).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0