Jag har fått nog av detta

När jag inte har någon tid över till någonting för skolan tar upp all tid. Tio grejer ska in innan fredag och kände att idag skulle det bli en plugg-dag. Men nej, inte blev det så, fast jag verkligen behövde plugga. Mer än allt annat egentligen. Istället går jag och blir sjuk. Jag blir tokig snart. Jag fryser, kallsvettas, är svimfärdig och det krampar i magen och i huvudet. Jippie.. Jävla rolig lördag må jag kalla det.

Nu blir jag bara mer och mer stressad hela tiden. Nästa vecka ska jag bara plugga. Bara. Jag kan fan inte vara sjuk då. Det är nu det gäller, sedan är det tio veckors praktik och vill ni veta en rolig sak? Jag har ingen praktik. Jävla kul. Inte ett dugg. Fan. Varför väntar jag med allt tills sista minuten? Ni som läser detta och går i skolan, läser era studier. Jag har ett tips till er. Det misstaget jag lärt mig av. När ni får en uppgift i skolan, allt från läxor till prov. Gör det direkt, bocka av från början. Om jag säger "jag väntar till imorgon" är det lätt att säga så tills sista minuten då man måste stressa ihjäl sig själv. Det är just det jag gör just nu. Fan.

Nu ska jag kolla på en film, dricka varmt och krypa ned under täcket framför en bra film.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0