Jag dör!

Idioter! Jävla skola! Jag blir tokig! Jag blir så jävla arg.
Ja, som alla kanske vet har jag Engelska A och Matte A att tenta av. Vilket betyder JÄVLIGT jobbigt. Jag har liksom inte tid. Och nu har jag varit på möte hos vår Syv och fick veta att jag har 50 poäng som saknas. Jag måste gå en kurs annars kan jag inte ta studenten. KUL! "Ja, jag vet att det här är skolans fel och du har möjligheten att gå på lördagsskola. Jag är ledsen att jag inte upptäckt det här tidigare. Det är mitt fel. Jag måste be om ursäkt för detta." Säger vår Syv. JA jävla idiot. Ingen på vår skola har koll. Jag blir blir tokig på det här.
Det är praktik om 4 veckor och då har jag 13 grejer som ska in. Plus att jag måste plugga till nationella i matte. När jag kommer tillbaka är det såklart massvis med prov. Jag ska avsluta alla kurser plus att jag ska hinna med en annan kurs där emellan. Vad fan är det för fel på vår jävla skola egentligen?
Slutar klockan 16.30 idag. Inte så taggad på det direkt. Jag vill bara här i från.
Ni som inte valt gymnasium, tänk efter. Det gjorde inte jag och valde det sämsta jävla möjliga. Välj inte GUC i Uppsala. Ingen lärare/rektor/syv har koll. Alla gör fel så jag får massa skit och måste fixa allt inom få veckor nu. Jävla skit skola säger jag!
DÖÖÖÖÖ.
angry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0