Jag blir galen. (G-A-L-E-N)

Igår var det en lång och jobbig dag i skolan. Slutade inte fören halv fem men dock kunde jag komma hem och vara lite glad. Jag fick nämnligen högsta betyg på mitt psykologi prov jag gjorde förra veckan. Tack som fan, det gjorde mig lagom glad. Med tankte på att jag trodde på ett svagt G. Men inte då.

När jag kom hem blev det middag och sedan let's dance och solsidan. Det blev kanske någon film för de andra, jag har ingen aning för jag somnade. He he.

Idag har jag inte hunnit med mycket. Tänkte gå och plugga men kommer nog inte ens att gå. Jag känner att jag börjar bli sjuk. Känns som magen och huvudet ska explodera. Jag hatar det här. Jag kan inte ligga och vila, då mår jag skit. Kan knappt sitta här och skriva för tangentbordet låter för mycket. Vad ska jag göra då tro?

Hur som. Jag MÅSTE bli bättre. Jag har 10 inlämningar/uppsatser/prov som ska in på fredag. Fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0