Heart Break

I onsdags så åkte jag till Emma. Vi kollade på 2 säsonger av skins. Jag älskar skins och Maxi är min pojkvän (jävligt synd att han är homosexuell).  Vi hann egentligen inte med så mycket mer. Satt och pratade i 17 år och hade det jätte mysigt.

I torsdags gjorde jag egentligen ingenting. Så vidare till fredag nu. Japp. På eftermiddagen fick jag skjuts av min farbrors fru till Jennifer, hämtade upp Emma påvägen också. Sedan blev det en snabb fixning. Drack några glas och sedan vidare till bussen som tog oss till Gävle.

I Gävle.
Kanske jag ska ta och berätta en sak för er? De flesta vet att jag är klumpig? Så ja. När vi kom in i Gävle så bar både jag och Emma på en vodka flaska. Man kommer inte in med den liksom, så vi såg en fin snödriva dom skulle få ligga i. Bara det att när jag ska lägga ned dom vill inte mina fötter samma sak som mig. Dom bara glider ivägoch jag flyger ner i snödrivan. Japp. Precis innan vi ska in på heart break. Jag hade snö överallt.. I ansiktet, på kläderna och allt. Jag var en snögubbe. Men ja. Flaskorna fick det bra där i snödrivan i alla fall och alla runt om fick ett gott jävla skratt. He he.
Kvällen var stor slagen och vi hade jävligt kul. Det var ett tag sedan jag var så taggad som jag var nu. Det kändes mycket bra. Därför blev det en lyckad kväll. Dock knäppte vi inga kort. Och jag tycker jätte mycket synd om Jennifers kompis. Han köpte in 5 shots och en drink. Tappar hela brickan (det var dom hundra lapparna liksom) och sedan kommer han tillbaka efter ett tag med 6 shots och en drink. Bjöd oss gjorde han några gånger under kvällen. Stackas han. Tänk hans kontouttag idag. He he.

Kom nyss hem från Jennifer. Känner mig helt slutkörd. Nu ska jag ta och ringa Joel.
Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0