Har jag sagt att jag är sjukt less på skolan?

Bra jävla dag. Nej. Den börjar med en försovning, kommer till skolan och har 3 timmars mdk lektion. Det suger. Nu har vi expo hela dagen, det suger också för vi gör ingenting.
Nu vill jag bara hem. Hade tänkt lite smått vad jag skulle göra idag, träna, sola, bada, sola och tillsist film och sova.

Händer kanske inte allt för mycket tycker ni, men för mig är det för mycket just nu. Allt är bara skit. Skolan, "det", och allt. Bajs på det. Jag bara längtar till praktiken (fast jag inte har någon). Men då kommer jag bort härifrån. Har sökt några platser igår och hoppas verkligen att jag får något av dom.

Nu ska jag börja lite med projektarbetet. Eller lära mig lite i sketch up.

(När man försover sig får man räkna med att vara osminkad och vara lite små skabb.)

Kommentarer
Postat av: Joakim

Tycker du ser riktigt söt ut :)

2010-01-19 @ 14:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0