H-A-T-E

Rubriken talar. Det är något som ogillas starkt. Det är skolan som ogillas just nu. Jag blir tokig. T-o-k-i-g!  Tänk att det alltid ska vara något. Om det inte är det ena, är det de andra. Jag har inte tid, ork eller lust med det här.
Inte nog med det, gissa bara vad jag gör nu? Sitter och skriver rent anteckningar om det vi ska ha prov på imorgon. Jag hatar prov, inlämnings uppgifter, uppsatser och skolan.

Vecka 6 ska nästan allt vara klart och jag är inte ens klar med hälften. Det känns inte så särskilt stabilt faktiskt. Jag har alltid ont i magen p.g.a det här, alltid stessad, alltid orolig, tänker halva nätterna och gör inget annat än pluggar. Jag klarar inte av det här längre.

Mycket negativt nu känner jag med fan. Jag kan inte skriva det här men jag har ju faktiskt en anledning att känna såhär just nu. Egenligen är det nog inte bara skolan som stör, det är nog lite till. Bara att jag inte vill inse det alla gånger. Men nu när jag tänkt ett steg längre har jag kommit på det.

Nog om detta. Jag ska skita i och plugga nu, bara att hoppas att det går bra. Jag ska istället kolla på film och äta nötter med mamma. Det lät kanske lite bättre det. He he.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anton

Hörru du Sandra,



Nu är det väl ändå dags att boka biljetter till Hultan? Campingen ingår bara i priset fram tills Februari, och dessutom så stiger priset senare. Så, kirra biljetter, skriv in min referenskod (570340181)så att jag kan få backstage-pass, och röj loss med mig och Simon under sommarens kanske bästa vecka.

2010-01-26 @ 05:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0