♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪

Jag lyssnar hellre på musik än pluggar religion. Jag kollar hellre på film än pluggar religion. Ja, religion kommer nog sist på min lista. Jag hatar religion.

Två timmar kvar till Johan Falk, eller inte. Det är ju Wallander istället. Vad är det för dumt påhitt? Vem vill se Wallander när Johan Falk är tusen gånger bättre? Dumheter.

Kanske jag nu ska ta mig en paus från pluggandet och kolla på tv med mamma istället? Jag är allt annat än duktig idag. Har försökt pluggat i timmar men inte fått min uppstats längre för det. Jag håller ärligt talat på att bli tokig på religions uppsatsen. Jag förstår absolut ingenting. Egentligen borde jag sätta mig, försöka bli full koncentrerad och bara köra på, men det orkar jag inte. Det är så tråkigt, jobbigt, tidskrävande och det tar kol på mig. Vad väljer man? Fortsätta, och bara köra på eller tv:n och bara skita i det ikväll? Tv:n låter ganska lockande i detta fall plus att mamma myser ned sig under en filt här bakom mig med nötter. Jag vill också mysa, kolla på tv och äta nötter. Så nu blir det en plugg-paus. He he.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0