Blast from the past

Har kollat på en film med mamma och är nu inne på den andra. Första var Blast from the past och nu kollar vi på XXX två. Efter den blir det nog sängen. Känner mig ruskigt trött.


Imorgon ska jag vara med Emma. Det känns bra. Jag behöver henne mer än vanligt nu. Hon är den ända. Hon är min bästa vän som jag kan prata med om sånnt här. Som ni inte har en aning om vad jag menar såklart. Jag ska hem till henne, och vill ni veta det bästa? Det är bara Em och jag. Vilket betyder jag kan släppa loss. Jag kan andas ut, luta mig tillbaka och känna trygghet. Ni kanske fattar att jag mår skit? Efter alla inlägg hit och dit. Och jag måste prata med någon om det. Det blir Emma och Joel som får veta. Sedan pallar jag inte prata eller skriva om det mer. Detta är mitt sista "emo" inlägg. Men just nu känner jag bara för att inte bry mig om vad folk tänker och tycker om det jag skriver för jag måste få skriva vad jag vill i min egna blogg. Thats it!

Emma. Glöm inte vem du är i mina ögon. (Du är världens bästa bästis!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0