Avatar i 3D

Nu var det ett tag sedan jag satt framför en dator nu igen. Har nämligen varit hemma hos Joel de senaste dagarna.
Han kom till mig i söndags. Vi var bara här någon timme, sedan begav vi oss till hans plats så att säga. Då efter någon timme hemma hos han åkte vi vidare till hans kusin George för att bada badtunna. Det tog ett tag innan jag hoppade i men sen kom jag inte ur istället. He he. Rullade mig i snön gjorde jag också, kallt var det. Och det är väl därför jag sitter här i snuva och hosta nu då. Efter det blev det bara en lugn film och myskväll.

Igår hade vi två biobiljetter bokade. Avatar i 3D klockan 14.00. Den var grym! Jag vill bara se den igen. Jag rekomenderar den verkligen! Se den! Ja, den höll på i 3 timmar så vid 17 tiden åkte vi till Ö&B och shoppade loss. He he. Sedan hem och körde GG race fram till 00.00 då fick det blir läggdax.

Idag har vi varit på kalas hos George och Alma som fyllde 17 år. Där bjöd de på mat och fika. Så vi stannade kvar hos dom i 3 timmar. Sedan hem till Joel och packa ihop och säga hejdå. Imorgon lämnar han mig och åker iväg till Åre. Kommer tillbaka lagom till skolan börjar. Men får hoppas att han får kul. Dock kommer jag hinna sakna honom väldigt mycket.

Nu ska jag nog få med mig mammsen och kolla på en film. Det skulle ju inte vara helt fel. Helst av allt vill jag se GG men det får bli nått annat.

Ha det så bra alla läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0