2010

Nytt år. Nytt liv. Ny Sandra.

Kanske ska ta upp lite kort om gårdagen?
Började med att Emma dök upp hos mig efter 1. Vid halv 4 åkte vi mot Tierp, lite halvt fixade och där hämtade Jennifers pappa oss, vidare till Heidi, där vi fixar oss klart och efter en stund bjuds det på en utsökt middag. Efter det blir det en massa spel, härj hit och dit pulsen var nog uppe i 110. Runt 22 tiden beställde vi en taxi och åkte iväg på fest. Hm. Ja. Vad ska man säga? Inte allt för rolig fest för att vara nyår. Ett litet hus som luktade bajs ungefär. Men dock var det vissa trevliga personer där. Ja... Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte först förbi mina kusiner för att hämta upp Simon och pappa. Där blev vi kvar en stund för det var sing star tunering. Eller nått liknande. Jag var dock med och det var riktigt kul faktiskt. Sen vidare hem, så mötte vi på en massa roliga och fulla människor. He he.

Det här året. 2010 ska bli bättre än 2009.

Jag brände mina nyårslöften igår. De bestod av 15 stycken saker jag ska ta tag i. Vissa är mindre och vissa är större. Och det finns ingen som vet vad jag menar mer än jag. Det finns ingen som jag skulle kunna säga dom till heller. För jag skulle dö om jag inte klarade av det. Men en sak vet jag redan. En sak som jag hade skrivit upp.. Den kan jag stryka..

Lite opepp idag, men så kan det vara. Jag har mina skäl till det med.

Istället för att sitta här och skriva ned allt tråkigt, och alla tråkiga beskymmer och händelser ska jag faktiskt kolla på film med mamma.

(Bilder kommer när jag snott dom av Emma.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0