2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
En hel del.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Det gjorde jag.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
-
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid minnas?
7-12 Juli.
8. Vad var din största framgång 2009?
Vet ej.
9. Största misstaget?
Hemligt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja.
11. Bästa köpet?
Min hultsfred biljett.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Nöje.
15. Gjorde någonting dig riktigt glad?
MYCKET!
16. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2009?
Losing you, Mr. Brightside, Ayo Technology, Use somebody, Om du lämnade mig nu, Glad, Poker face, I know you want me, Boom Boom Pow, I gotta feeling, Bad Romance. Och många många fler.
17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
De har gått upp och ner.
18. Vad önskar du att du gjort mer?
Saker jag velat göra.
19. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt men inte gjort nått åt det.
20. Hur tillbringade du julen?
Jag var hemma med familj och släkt. 
22. Blev du kär i år?
Nej.
23. Hur många one night stands?
 -
24. Favoritprogram på TV?
GG, OTH.
25. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ogillar möjligvis.
26. Bästa boken du läste i år?
Har jag läst någon?
27. Största musikaliska upptäckt?
Dead by April, The killers.
28. Något du önskade dig och fick?
Fick det jag önskade mig.
29. Något du önskade dig men inte fick?
Fick det jag önskade mig.
30. Årets bästa film?
Många.
31. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Middag+fest.
32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Pengar.
33. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Som vanligt?
34. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj och hultsfred.
35. Vilken kändis var du mest sugen på?
He he. Många.
36. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Inget.
37. Vem saknade du?
-
38. Har du träffat nya människor?
Absolut!

(Jag vet. Väldigt sent att göra denna lista men lite kul att se ändå. He he)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0