Because you're my heaven

Lunchen var mycket fantastisk med B. Vi åt en god sallad, gick vidare i några butiker och avslutade dagen med att fika på waynes coffee. Jag tog mig en kopp chai latte, vilket är min grej, det är nog det godaste som finns medan B tar helt svart kaffe, bläääääää. He he. Smaken är som baken, eller?
Vid fem tiden var jag hemma igen, jag satte igång att städa mitt rum och blev klar vid sex-halv sju. Nu är det skinande rent från golv till tak. Det gillas.

Ikväll eller om ett tag kommer Joel hit och stannar tills imorgon. Trevligt med sällskap såhär på sportlovet när mina två grisar har lämnat mig själv i Tierps kommun.

Det är sportlov och jag gör något om dagarna det känns underbart. Jag har gått upp innan sju idag och igår gick jag upp precis efter sju tiden. Det är fantastiskt att känna att man har hela dagen på sig och göra något. Igår var jag med Emma, följde med henne till frisören, skulle träffa Beatrice men det blev idag istället så Kjelle och Joel tjatade att jag skulle vara med dom lite senare så jag åkte dit. Tog åtta bussen hem imorse och fixade mig lite smått för att ta tolv bussen till Gävle. Så det känns bra att jag har gjort något istället för att sova bort dagarna.
Dock skulle jag behöva plugga men hur kul känns det då? Inte så kul. Så jag skjuter upp det till nästa vecka och nästa vecka skjuter jag upp det igen och sedan kommer jag sitta med allt skolarbete sista veckan. Jag vet alltid att det slutar så. Dålig planerat av mig bara.

Jag skriver rätt mycket nu känner jag. Allt är ointressant men det skiter jag i. Kankse ska avsluta med något som de flera gillar? Sommar.
Jag känner varje dag att jag vill ha sol, värme, sommarfester, hultsfred, bad, grillning, uddnäs, stutsmatta, grönt gräs, bikini, sprit, bruna ben, sommar kläder och skor, tält, kvittrande fåglar, pooler, ön, stämmningen jag kan fortsätta hur mycket som helst. Men jag tror jag skippar det idag för jag får ont i fingrarna om jag ska skriva så mycket, men fan vad sommaren är bra. När är Sandra gladast tro? När det är sommar och sol. Svar ja!

Nej men här ligger jag i mitt rum och vet att det är tjugo minus ute. Det suger. Jag vill ha tjugo plus istället. För att göra det bästa av situationen har jag hela rummet fullt med ljus. Det blir varmt och det är mysigt på samma gång. Perfekt. Så jag ska nog sätta på bra musik och bara njuta ett tag.

Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Simon Olsen

shit vilken härlig bild, den har jag inte sett förr. Älskar dig syster. <3

2010-02-26 @ 21:03:45
URL: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0