LÅT INTE RÄDSLAN ATT FÖRLORA HINDRA DIG FRÅN ATT SPELA

Gissa vem som har städat sitt ned bombande rum? Jo jag! Alltså hur det såg ut, värre än värst! Man fick gå i små gångar för att ta sig igenom rummet. Men nu skiner det, och lyser massa fina lampor som inte märktes innan. Så mysigt!

Nu ska jag hjälpa mamma lite här i hemmet. Snäll som man är, hehe. Nejdå. Hon har ju tagit hand om mig när jag har legat död. Fast, jag är ju fortfarande sjuk! Tyvärr :(
Jag måste bli frisk, jag orkar inte vara yr, jag orkar inte hosta till halsen blöder, jag orkar inte vara hemma längre! Jag vill jobba, jag vill bara ut och träffa mina vänner. Kan jag snälla få göra det?

Mamma kallar, bäst att gå och hjälpa till :)

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0