♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Min bästa vän, som alltid finns där, som alltid väljer att lyssa på mig. Som är ärlig och säger som hjärtat gör.
Min bästa vän är som en hjälte för mig. När jag behöver hjälp, när jag mår dåligt, när jag mår bra, när jag inte vill och när jag vill så finns han där. Ni såg rätt, jag skrev 'han'. Jag har haft en jobbig period den sista tiden, glidit ifrån människor jag älskat. Men hela tiden fanns han kvar, hela tiden stöttade han mig. Han lyssnade och svarade godhjärtat. Även om det inte alltid va det jag ville höra, hade han rätt.

Han jag pratar om är Joel Larsson.
Joel och jag lärde känna varandra för 3-4 år sedan. Det var inte så länge sedan, men det känns som jag kännt honom hela mitt liv. Han är min soulmate. Joel är också mitt ex. Så alla som säger att man inte kan vara kompisar efter ett förhållade, ni har så fel. För 2 år sedan knasade det till sig i vårat förhållade så jag valde att gå min egna väg. Men efter ett halv år blev vi vänner igen, vi är nu bästa vänner. Han kommer alltid ligga närmast hjärtat. No matter what! Vi har gjort ett och annat tillsammans. Både när vi var ett par och nu när vi är vänner. Oj oj! Han är världens bästa människa! Jag kan inte förstå hur man kan vara så god. Han har ett varmt hjärta! ♥



Jag har även en till liten filur jag kallar för bästa vän, hon kallas för Nisse men hennes riktiga namn är då Emelie Lindsten. Hon ligger nära mitt hjärta hon med.
Vi funkar oftast bra tillsammans, men vänner bråkar och tjaffsar ibland. Vilket vi också gör, men men. Så är det väl, man har jobbiga stunder sen har man även världens bästa stunder också. Och jag tycker att dom överväger!
Vi brukar omgås varje dag, busa och mysa. Och något vi är bra på är festa. Haha. Ja, vi är bra på mycket annat.

Jag har kännt Emelie sedan högstadiet. Jag ångrar inte en minut med min Nisse Pisse! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0