♥ Dag 6 – Min dag.

Min dag, idag. Jag vaknade upp brevid en trött Joel. Han var trött efter en helg i Stockholm, med massa julklappshandlingar. Hur som, vid 10 fick det vara nog. Då gick vi upp och åt adventsfrukost. Det är 4e advent idag. Helt otroligt, inte ens en vecka kvar tills det är jul!

Efter vår mysiga frukost, då kollade vi på några One Tree Hill avsnitt, pratade och kramades. Nyss åt vi lunch och Joel åkte iväg på match för 2 minuter sedan. Här sitter jag ofixad. Så ska byta om så jag är redo att sitta en iskall ishall i timmar för att kolla på bröderna Larsson krossa motståndarna. Hehe.

Matchen börjar 16.00, då är den inte slut fören ikväll. Och då ska jag bara ta det lugnt, klippa Theodors kaluffs och kanske ett eller flera OTH (One Tree Hill) avsnitt. Skulle inte sitta fel en Söndagskväll! Imorgon är det dags för jobb igen, är bara ledig på Tisdag och då ska jag köpa den sista julklappen. Vart tog min sköna ledighet vägen? Tänk att det är något varje dag. Men men, är man ung och smart. Varför inte utnyttja det? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0